
Virtùmedia presenteert met trots de eerste van twee online magazines over de Oranjeroute. In deze eerste editie, geproduceerd in samenwerking met het Duits Verkeersbureau, laten we onze lezers kennis maken met de Oranjeroute, een toeristische route door Duitsland en Nederland, waarbij geschiedenis, cultuur en natuur samenkomen. We vertellen over de historische band tussen steden en leden van het Huis van Oranje en vertellen waar en hoe je dat kan zien.
Bereik de doelgroep
In deze special worden de doelgroepen van verschillende van onze merken bij elkaar gebracht. De Oranjeroute is interessant voor wandelaars die Wandelmagazine lezen, fietsers die Bike Explorer kennen en voor de geschiedenisliefhebber die graag Geschiedenis Magazine opent.
Met onze online magazines bieden we een prettige online leeservaring voor zowel onze lezers, als onze partners. Naast tekst en foto’s bieden onze online magazines ook de mogelijkheid om links, embedded video’s en bijvoorbeeld interactieve kaarten te plaatsen. Zo ontstaat een compleet magazine dat de functionaliteit van een website en het leescomfort van een papieren magazine bij elkaar brengt en dat bruikbaar is op zowel desktop als mobiel.
Meer weten?
De online magazines over de Oranjeroute kwamen tot stand in samenwerking met het Duits Verkeersbureau. Ook interesse in een dergelijke samenwerking, als deel van een online campagne of als aanvulling op een campagne in print? Neem dan contact op met Klaartje Grol voor de mogelijkheden.
Online magazines zijn ook mogelijk voor de titels: Dans Magazine, Support Magazine, Stadswerk Magazine, Archeologie Magazine, Isgeschiedenis.nl, Bergen Magazine en Schrijven Magazine.