Binnen de uitgeverij maken we meer dan 50 toonaangevende magazines waarmee we diverse doelgroepen optimaal bedienen. We houden net als onze lezers van de geur van papier en van de mogelijkheden die print biedt: foto’s die van de pagina’s afspatten, de creatieve wisselwerking tussen tekst en beeld, lekker lange verhalen waar je goed voor gaat zitten. Daarbij spelen we optimaal in op de smaak van onze doelgroepen. Wie onze tijdschriften naast elkaar legt, ziet dan ook een grote verscheidenheid in uitstraling, helemaal toegesneden op de wensen van onze lezers.
Maar dat betekent niet dat we ons blindstaren op papier. Wij zoeken altijd naar het medium dat het beste past bij onze content en onze doelgroep. Doorgaans is dat een combinatie van print (tijdschrift) en online (een nieuwsgedreven website, nieuwsbrief, sociale media en vlogs), indien nodig uitgebreid met evenementen, cursussen en andere contentgedreven diensten of producten.
Profiteren van onze ervaring? Vraag naar de mogelijkheden.