Virtùmedia neemt kM Magazine over van uitgeverij Marcelis de Kave

km 121

 

Virtùmedia blijft haar portfolio verder uitbreiden. Op 1 april 2022 heeft ze namelijk het magazine kM (Kunstenaarsmateriaal) van uitgeverij Marcelis de Kave overgenomen. Dit is een tijdschrift voor kunstenaars en vormgevers, waarin vier keer per jaar de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van materiaal en technieken worden uitgelicht.

Over km Magazine

kM Magazine is een onafhankelijk kwartaalblad over de ideeënwereld van kunstenaars en vormgevers bij het maakproces. Het enige blad met volle aandacht voor vragen en antwoorden over materiaal, techniek en behoud. Het is zowel voor professionele makers, als voor iedereen die geïnteresseerd is in het rijke spectrum van de beeldende kunst en vormgeving, van jonge studenten van de kunstvakopleidingen, restauratoren, musea tot kunstverzamelaars en verder alle geïnteresseerden in kunst, vormgeving en restauratie. 

Logische stap

Met de overname van kM, breidt Special Interest uitgeverij Virtùmedia haar positie verder uit als uitgever binnen het segment van kunstenaars bladen. Naast kM is de uitgeverij namelijk ook betrokken bij diverse andere vakbladen voor (beeldende)kunstenaars, waaronder Bk-informatie. Deze overname is voor Virtùmedia dan ook een logische stap om naar versterking te zoeken binnen de domeinen waar de uitgeverij actief is. Bovendien breidt ze haar activiteiten zo ook verder uit.

km121

Meer informatie over kM Magazine

Samenwerken, adverteren of ook je magazine door Virtùmedia laten uitgeven? Neem contact op met: Rob van der Linden, marketingmanager: rvanderlinden@virtumedia.nl of 030 – 303 12 95