
Bij Virtùmedia zorg jij er samen met je team voor dat onze meer dan 50 tijdschriften op tijd bij de lezers terechtkomen. Je houdt het overzicht, regelt de verzendingen, houdt de administratie op orde en schakelt moeiteloos tussen, drukkers, verzenders en collega’s van sales en marketing.
Daarnaast ondersteun je de afdeling Traffic die zorg draagt voor plaatsen van advertenties in het CRM systeem
Wat ga je doen?
- Je beheert de administratie rondom verzendingen en bestellingen en zorgt dat alles klopt en up-to-date is.
- Je organiseert verzendingen en mailingen, informeert drukkers over oplages en verzendbestanden en pleegt overleg met de abonnementenservice en verzendpartners.
- Je stelt (jaar)planningen op voor onze publicaties en bewaakt deadlines.
- Je onderhoudt contact met interne en externe partners, en houdt iedereen op de hoogte van de status van verzendingen.
- Je denkt mee over het verbeteren van processen binnen de backoffice.
Wat breng je mee?
- Ervaring in een administratief logistieke rol (ervaring in de tijdschriftenbranche is een pré).
- Sterke organisatorische vaardigheden en een gestructureerde manier van werken.
- Proactieve houding, stressbestendigheid en een scherp oog voor detail.
- Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
- Je bent digitaal vaardig en bekend met MS Office (Excel, Word).
- Minimaal mbo/hbo werk- en denkniveau.
- Je woont bij voorkeur in de regio Utrecht – Amersfoort.
Wat bieden wij jou?
- Een afwisselende functie binnen een creatieve uitgeverij.
- Een dienstverband van 20 tot 32 uur per week, met vaste maar flexibele werkdagen.
- Een marktconform salaris, afhankelijk van ervaring. (€ 2.500 - € 3.250)
- Vakantiegeld en reiskostenvergoeding vanaf 10 km.
- 24 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband.
- Een fijne werksfeer met leuke collega’s, vers fruit op kantoor en gezellige borrels.
- Een plezierige werkplek in Zeist, goed bereikbaar met auto en OV.
Over Virtùmedia
Virtùmedia is een mediabedrijf dat zich richt op special interest tijdschriften, websites en beurzen. We zijn voortdurend in ontwikkeling en werken in een dynamische branche waar geen dag hetzelfde is. Ons backofficeteam bestaat uit 5 betrokken collega’s die nauw samenwerken met sales, marketing, en externe diverse leveranciers. We houden van een open, informele sfeer waarin initiatief en betrokkenheid worden gewaardeerd.
Solliciteren
Herken jij jezelf in deze rol? Stuur dan je motivatie en CV naar Diana Stockschen Heb je eerst een vraag? Bel gerust op maandag, dinsdag, donderdag of vrijdag tot 15.00 uur met Frank Kapsenberg via 06 51 84 34 04.
Virtùmedia is een werkgever die gelijke kansen biedt. Iedereen is welkom om te solliciteren – ongeacht achtergrond, geslacht of persoonlijke kenmerken.