Over ons

Wij geloven in de kracht van content

Virtùmedia is een creatief en ondernemend mediabedrijf. Voor ons begint alles met krachtige content, toegesneden op de behoeftes van de doelgroep. Wij boeken succes door experts te zijn op het gebied van crossmediale content. Op deze manier slagen wij er in op alle fronten groei te realiseren. Met onze sterke merken bereiken wij iedere maand honderdduizenden mensen in Nederland en België.

We geven zelf magazines uit, maar we stellen onze kennis en ervaring ook beschikbaar aan anderen. We verlenen uitgeefdiensten, zijn bladenmaker of bladendokter, verzorgen marketing en sales, en zijn abonnementenbeheerder voor uitgaven van collega’s. En mogelijk dus ook voor die van u.

Missie

Virtùmedia streeft ernaar krachtige content aan te bieden aan mensen met een passie. Rond de passies van onze doelgroepen bouwen wij multimediale platformen waarmee we onze lezers optimaal bedienen. Of ze nou op zoek zijn naar inspiratie, informatie of connectie met gelijkgestemden. Op die manier transformeren wij nice to know in need to know.

Kernwaarden

Passie

Wie zich richt op mensen met een passie, moet die passie natuurlijk ook zelf bezitten. Onze (web)redacteuren hebben een passie voor de onderwerpen waarover zij schrijven, onze marketeers brengen die onderwerpen met passie aan de man, en onze advertentieacquisiteurs willen, net als de medewerkers van onze lezersservice, hun klanten optimaal bedienen.

Creativiteit

Wij geven creativiteit alle ruimte, zodat goede ideeën hun versheid behouden. Dat leidt tot betere content, slimmere marketing, succesvollere advertentieverkoop en een soepelere omgang met lezersvragen.

Ondernemerschap

Wij stimuleren ondernemerschap op alle fronten. Dat betekent dat we altijd op zoek zijn naar nieuwe kansen. Het betekent ook dat we onze mensen veel verantwoordelijkheid geven. Zodat ze snel en accuraat kunnen inspelen op de vele veranderingen die ons vak kenmerken.

Aandacht

Onze uitgeverij groeit snel, maar we waken ervoor dat we de menselijke maat niet uit het oog verliezen. Daarom hechten we zoveel waarde aan aandacht. Aandacht voor de content die we maken, aandacht voor onze klanten én aandacht voor onze collega’s.